z

ВІДЕО 360

Для того, щоб детально оглянути салон та зовнішність автомобіля, включіть відео. Після цього, утримайте ліву кнопку мишки та ведіть нею в різні боки, вверх-вниз. Так ви побачите різні частини салону або кузову авто. Розташування відеокамери змінюється протягом перегляду відеоролика.

360

ВІДЕО

Тест-драйв BMW i3: Електричка з Баварії

Баварська компанія офіційно грає на українському ринку електромобілів. І компактний BMW i3 засвідчує, чи готовий до цього преміальний бренд.

ДЕ КУПИТИ

АВТ Баварія

Офіційний дилер

Київ, вул. Новокостянтинівська, 13/10
Тел. (044) 498 70 70

АВТ Баварія

Офіційний дилер

Київ, бул. Івана Лепсе, 4
Тел. (044) 490 77 33

АВТ Баварія

Офіційний дилер

Київ, вул. Мечникова, 2
Тел. (044) 494 21 21

ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА КОМПЛЕКТАЦІЇ

Общие данные
Тип кузова: Универсал-В
Количество дверей: 4
Количество мест: 4
Габариты мм (Длина/Ширина/Высота) 3999 / 1775 / 1578
Колесная база, мм: 2570
Колея передняя, мм: 707
Колея задняя, мм: 722
Тип привода: Задний
Тормоза передние: Дисковые
Тормоза задние: Дисковые
Клиренс, мм: 140
Снаряженная масса, кг: 1320
Объем багажника min, л: 260
Объем багажника max, л: 1100
Передняя подвеска: McPherson
Задняя подвеска: Многорычажная подвеска
Время разгона 0-100 км/ч, с: 7,2
Максимальная скорость, км/ч: 150
Усилитель рулевого управления: Электроусилитель
Система питания: Электрический ток
Радиус разворота, м: 9,86
Тип рулевого управления: Шестерня — рейка.
Двигатель
Рабочий объем двигателя/Синхронный электрический двигатель, куб.см/кВ: 125
Максимальная мощность, л.с (кВт): 170
Тип топлива: _
Марки топлива(бензин): _
Расположение двигателя: Сзади
Расположение цилиндров: _
Число цилиндров: _
Число клапанов на цилиндр: _
Максимальный крутящий момент (Нм): 250
Обороты/мин для максимального крутящего момента: 4800
Степень сжатия: _
Расход топлива (л/100 км)/Запас электрического хода (км) 312
(Город/Трасса/Смешанный)
Обороты/мин для максимальной мощности: _
Коробка
Коробка передач: Автомат
Число ступеней: _
Другое
Нормы токсичности: _
Base
Диски Легкосплавные
Ширина покрышки 155
Конструкция бортовых закраин обода J
Блокировка с места водителя
Электронные системы безопасности
Омыватель фар Омыватели высокого давления
Руль и рукоятка КПП Без отделки
Зеркала Подогрев; Электропривод
Подушки безопасности Фронтальные; Боковые спереди
Сидения с массажем
Дополнительная регулировка сидений Поясничная поддержка; ISO-FIX
Запасное колесо Полноразмерное
Дополнительные устройства Входы Aux/USB/iPod; Разьем для карт памяти; Розетка; Bluetooth и hands free; Бортовой компьютер
Внешняя антенна
Мультимедиа FM; CD; МР3
Количество дисков
Фильтр салона Есть
Регулировка руля По вылету и углу наклона
Декор салона Пластик
Фары
Датчики Давления в шинах; Внешней температуры; Парктроник
Преднатяжители ремней
Детский замок
Обивка сидений Ткань
Внешний тюнинг
Шторка багажного отделения
Подогрев сидений Водитель и передний пассажир
Люк
Подогрев руля
Тип покрышки радиальная
Противотуманные фары
Аварийное отключение подачи топлива
Диаметр диска в дюймах 19
Вентиляция сидений
Подстаканник Водителя и переднего пассажира
Контроль микроклимата Климат-контроль
Подлокотник Центральный подлокотник
Обогрев стекла Переднее стекло; Заднее стекло
Корректор фар Автоматическая регулировка фар
Монтажный размер обода резины в дюймах
Центральный замок С дистанционным управлением
Серия шины 70
Иммобилайзер
Регулировка сидений Задние сиденья 40/20/40; Водитель и передний пассажир (высота и стороны)
Дополнительный стоп-сигнал
Дополнительное стеклооборудование
Ширина диска в дюймах 5
Охранная сигнализация
Подсветка приборной панели
Дисплей Многофункциональный дисплей
Динамики
Монтажный размер обода резины в дюймах 19

BMW i3

Перший серійний електромобіль баварської компанії BMW i3 у другому поколінні забезпечує пробіг понад 300 км.

Згідно з канонами складання класичних BMW нова модель i3 – задньопривідна. Щодо іншого – це дуже інноваційний і сучасний автомобіль. Причому настільки, що згодом елементи його кузова можна повністю переробити. Основою конструкції BMW i3 є алюмінієва рама, до якої кріпляться карбоновий монокок і армовані вуглеволокном зовнішні пластикові панелі. Також, ще на етапі виробництва в них інтегровано фарбу. А алюмінієві та карбонові елементи взагалі не фарбують. Тому порівняно зі звичайними моделями, під час складання BMW i3 використовується на 70% менше води й удвічі менше електроенергії. А для покупця важливо, що такий кузов не схильний до корозії, а його колір не вигоряє.

В інтер’єрі використовуються тільки поновлювані матеріали – гранульований пластик із перероблених пляшок, пресоване дерево роду бамбукових і навіть волокна конопель. Під час вичинки шкіри застосовуються природні компоненти, наприклад оливкова олія. Можна замовити оздоблення з темного дуба та евкаліпта.

Порівняно зі звичайним авто в i3 набагато менше вузлів і агрегатів, які потребують обслуговування та ремонту, і навіть гальмівні колодки зношуються менше, оскільки система рекуперації енергії гальмування дуже ефективно уповільнює автомобіль. BMW i3 другого покоління оснащений блоком літій-іонних акумуляторів збільшеної до 94 Ач ємності та новою системою керування електроживленням. Отже, запас ходу електромобіля збільшився більше ніж на 50% і, відповідно до стандартного циклу NEDC, становить понад 300 км. І навіть за умови використання клімат-контролю, у повсякденній експлуатації оновлений BMW i3 має проїхати на одній зарядці 245 км.

Синхронний електромотор розвиває потужність 170 к.с. і крутильний момент 250 Нм. З такими характеристиками першу сотню BMW i3 набирає лише за 7,3 секунди, а максимальна швидкість авто обмежена електронікою на 160 км/год. Не так швидко розганяється BMW i3 другого покоління з Range Extender’ом – 2-цилінровим бензиновим двигуном об’ємом 650 «кубиків». Зате він збільшує пробіг електромобіля на одній зарядці ще на 150 кілометрів за рахунок того, що заряд батарей зберігається на рівні 20-30%. Щоправда, витрачає при цьому 0,6 л палива на 100 км.

Нова батарея на 94 Ач адаптована для зарядження змінним струмом потужністю до 11 кВт, що відповідає стандартам, які набули найбільшого поширення на громадських зарядних станціях. Нова система зарядження на 50% потужніша і заповнення батареї потрібує щонайменше трьох годин. В домашніх умовах від звичайної розетки цей процес займає менше ніж 10 годин.