z

Ford Mustang

ВІДЕО

Тест-драйв: новий Ford Mustang GT стирає шини в дим і пускає пил в очі

Америку неможливо уявити без Harley-Davidson, Marlboro і Ford Mustang. Але такою її люблять і у нас. Тому Mustang офіційно потрапив до нас на тест. Причому, ця машина зі справжнім американським атмосферним V8, який легко перетворює задні покришки в дим.

ДЕ КУПИТИ

Ford в Україні

Дилерська мережа

ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА КОМПЛЕКТАЦІЇ

Общие данные
Тип кузова: Купе
Количество дверей 2
Количество мест 2
Габариты (длина/ширина/высота), мм 4784/1916/1381
Колесная база, мм 2720
Колея передняя, мм 1582
Колея задняя, мм 1648
Тип привода Задний
Тормоза передние Дисковые вентилируемые
Тормоза задние Дисковые
Объем бака, л 61.0
Снаряженная масса, кг 1653
Передняя подвеска McPherson
Задняя подвеска Многорычажная
Усилитель рулевого управления Гидроусилитель
Тип газораспределительного механизма DOHC
Система питания бензиновый с непосредственным впрыском
Радиус разворота, м 6.1
Тип рулевого управления Шестерня-рейка
Двигатель
Рабочий объем двигателя, куб.см 2300
Максимальная мощность, л.с/кВт 317
Тип топлива Бензин
Марки топлива (бензин) А-98
Расположение двигателя переднее продольное
Расположение цилиндров Однорядный
Число цилиндров 4
Число клапанов на цилиндр 4
Максимальный крутящий момент, Нм 434
Расход топлива (город/трасса/смешанный), л/100 км 14.3/7.2/9.8
Обороты/мин для максимальной мощности 5600
Коробка
Коробка передач Автоматическая
Число ступеней 6-ступенчатая
Другое
Выброс СО2, г/км 225

Ford Mustang

Американська легенда в європейській версії доступна українцям у двох кузовах – купе та кабріолет.

В Америці FordMustang складають уже понад півстоліття, і практично кожне з поколінь стає мрією багатьох людей, які поважають в автомобілях потужність, швидкість і ураганну динаміку. Але тільки нинішнє, шосте, покоління Форд Мустанг почали офіційно поставляти в Європу.

Причому європейці, як і українці, можуть обрати з двох варіантів кузова (купе чи кабріолет), а також двигунів – 2,3-літровий турбований, знайомий за FordFocusRS потужністю 314 к.с., і старий добрий 5-літровий американський атмосферник із неймовірними 418 кіньми під капотом і тягою в 530 Нм. Незважаючи на різницю в літражу, обидва мотори демонструють високу динаміку – розгін 5,8 і 4,8 секунди до сотки, максимальну швидкість – 234 і 250 км/год відповідно. З таким запасом потужності легко стерти в пил покришки на старті (тим паче, що на більш потужній версії існує спеціальний режим для дрифту), а ще – почути приємний рик мотора під час розгону і басовите бурчання при скиданні газу. Всі версії оснащені 6-ступінчастою автоматичною коробкою передач.

Салон спорткара по-американськи суворий, але зручний для швидкого драйву. Машину можна максимально підлаштувати під настрій і драйверські амбіції власника. Для цього Мустанг має кілька режимів їзди – Normal, Sport+, Track і Snow/Wet. Вони відрізняються програмами ESC, трансмісії, підсилювача керма й акселератора. Окремими кнопками можна послабити втручання ESP, а також обрати один із трьох режимів роботи підсилювача керма (Normal, Sport і Comfort).

Крім того, оцінити свої успіхи зі швидкого подолання трас можна за допомогою додатка TrackApps. Він дає змогу вивести на приладову панель секундомір, фіксує час розгону до 50, 100 і 200 км/год або проходження чверті милі, перевантаження під час розгону чи дрифту, довжину гальмівного шляху тощо.