chaika

 27 січня відбулося спільне випробування автомобілів, які потрапили у фінал рейтингу «Автомобіль року в Україні 2016» за версією автожурналістів.

За результатами першого туру голосування Журналістське журі обрало 10 автомобілів, які претендують на головну номінацію «Автомобіль 2016 року в Україні» і п’ятірку – на «Кросовер року». На суд журі у головній номінації були представлені Citroёn C4 Cactus, Ford Mondeo, Hyundai Tucson, Kia Sorento, Mazda 2, Peugeot 308, Skoda Fabia, Skoda Superb, Volkswagen Passat. Десятий фіналіст (Volvo XC90) не був наданий на полігон для цієї номінації імпортером марки. Серед кросоверів вибирали з Audi Q7, Kia Sorento, Mercedes-Benz GLC-Class, Suzuki Vitara і Volvo XC90.

http://www.autocentre.ua/news/automobiles/avtomobil-goda-v-ukraine-2016-spisok-pretendentov-na-pobedu-opredelen-ia-68716.html

Для кожної із зазначених категорій організатори приготували різні випробування. Якщо десятку претендентів на головну номінацію чекали традиційні покатушки по великій трасі полігону «Чайка», то для кросоверів були підготовлені особливі тести. Для початку у претендентів перевірили реальний кліренс, причому при різному завантаженні автомобілів. Треба сказати, що практично жоден автомобіль не витримав цього іспиту – заводські дані відрізнялися від фактичних у меншу сторону. Друге «стендове» випробування – перевірка ефективності роботи повного приводу. Для цього автомобіль ставав колесами однієї осі на спеціальний стенд з барабанами, що вільно обертаються. Дана вісь пробуксовувала, що змушувало підключати другий міст. І це випробування пройшли не всі кросовери – деякі довелося виштовхувати зі стенду вручну. Далі кросовери випробовували на спеціальній засніжено-льодовій трасі, де вони демонстрували свої здібності їздити на слизькому покритті.

У тестуванні автомобілів на полігоні «Чайка» брали участь кілька осіб з читацького журі, які завдяки мережі АЗС WOG стали переможцями у розіграші на участь у даному заході.

Після того, як кожен з 21 члена Журналістського журі протестував всі представлені на полігоні автомобілі, почалося голосування. У спеціальних анкетах журналісти відзначали динаміку, комфорт і оснащення автомобілів-претендентів, порівнювали їх технічні характеристики і ціни, згадували враження від тест-драйву. Треба сказати, що більшість журналістів були знайомі з представленими моделями і раніше, але порівняльний тест на «Чайці» у складних дорожніх умовах дав ще більше приводів для роздумів.

У результаті, журналісти виставили оцінки кожному з претендентів (від першого до останнього) у кожній з номінацій. Згідно з умовами рейтингу «Автомобіль року в Україні 2016», підрахунок балів за результатами голосування журналістів ведеться за «формульною» системою. Тобто за перше місце нараховується 25 балів, друге – 18, третє – 15 і т.д. Автомобіль, який набере найбільшу кількість балів, стає переможцем у своїй номінації на думку Журналістського журі. Далі ці бали підсумовуються з результатами голосування Громадського журі, яке проходить на сайті autoroku.ua до 31 січня 2016 року. Підсумкові результати голосування обох журі будуть оголошені на церемонії нагородження переможців у кінці лютого 2016 року в Києві і в той же день опубліковані на нашому сайті.