Партнери

Автомобільний партнер

Компанія «Рено Україна» представляє французький бренд Renault в Україні з 2000 року.

Все починалося з невеликої команди співробітників і перших 5 дилерських центрiв . Сьогодні компанія «Рено Україна» налічує 32 дилерських центри в 26 містах, в яких працює понад тисяча осіб. Три роки поспіль бренд Renault займає 1-е місце на автомобільному ринку України.

Компанія Renault в Україні займає лідируючі позиції завдяки широкому модельному ряду, конкурентними цінами, власною програмою кредитування Renault Фінанс і кваліфікованої дилерської мережі.

Детальніша інформація доступна на сайтi renault.ua


Генеральний партнер

total-logo
Total (ТОТАЛ) — інтегрована енергетична компанія, виробник і постачальник енергоресурсів у світовому масштабі. Основними напрямами діяльності компанії є розвідка і видобуток нафти та природного газу, переробка нафти та природного газу, розробка хімічної продукції, маркетинг і сервіс (зокрема, мастильні матеріали, автозаправні станції).

Компанія Total виробляє велику кількість оригінальних мастильних матеріалів для Mazda, Infinity, Nissan Datsun, Honda, Renault, Dacia і GM. Мастила компанії Total застосовують під час першої заводської заливки такі автомобільні виробники, як Renault, Peugeot, Citroen, GreatWall, KIA, Hyundai та Suzuki. Крім того, гама моторних мастил, яку виробляє ця компанія, здобула офіційне схвалення всіх американських, європейських, корейських і японських автовиробників.

«ТОТАЛ Україна», дочірнє підприємство нафтохімічного концерну Total, постачає на український ринок автомобільні мастильні матеріали Total і ELF. Філія компанії в Україні відкрилася у 2010 р. «ТОТАЛ Україна» пропонує повний спектр спеціалізованих послуг, передових рішень і продукції в основних видах ділової активності: мастильні матеріали для автомобільної промисловості, широку гаму індустріальних мастильних матеріалів, полімермодифікований бітум, спеціальні рідини та пакети присадок. Детальніша інформація доступна на сайтах www.total.uawww.elf.ua.


Паливний партнер

ПП «Укрпалетсистем» — провідна українська компанія, що працює на ринку паливно-мастильних матеріалів України з 2003 року. З огляду на зростання продажів у 2008 році було прийнято рішення відокремити два основних напрямки роботи: оптові продажі (залізничні, бензовозні норми) та роздрібні продажі (розвиток мережі автозаправних станцій під торгівельною маркою UPG).
Компанія «Укрпалетсистем» сьогодні – це розгалужена мережа власних АЗС та баз оптової торгівлі пальним, що охоплює всю територію України. Мережа АЗС «UPG» представлена у 15 областях України.

Запорукою успішного та сталого розвитку ПП «УКРПАЛЕТСИСТЕМ», а саме торгівельної марки UPG, є співпраця з провідним нафтопереробним заводом Республіки Білорусь. Вся продукція, що реалізується мережею АЗС UPG відповідає ДСТУ, Euro 5 і обов’язково супроводжується паспортом якості виробника, а саме Мозирського НПЗ (Республіка Білорусь). За результатами досліджень пальне Мозирського НПЗ (Республіка Білорусь) має найвищу якість серед представлених на ринку України компаній виробників.

Іншим важливим напрямком діяльності є реалізація споживчих і супутніх товарів в магазинах при АЗК. Також активно розвивається мережа VIVO café, яка працює в унікальному для України форматі. Особливість кафе в тому, що в такому нетиповому місці, як АЗС, кожен гість може спробувати різноманітні страви, приготовані та подані з любов’ю.  У VIVO café все створено для комфорту відвідувачів.  Основа меню — страви українська та європейської кухні.

Сайт: upg.ua 


Шинний партнер

NokianКомпанія «Нокіан Шина» — офіційний представник фінського концерну Nokian Tyres в Україні, одного з найбільших виробників шин у світі. «Нокіан Шина» розпочала свою діяльність в Україні в 2006 році та займає одну з лідерських позицій на ринку України. Компанія пропонує широкий асортимент шин високої якості  у виробництві яких застосовані найсучасніші технологіі.

Шини Nokian Tyres  — гарантія вашої безпеки


Партнер краси

Історія мережі салонів краси Jean Louis David розпочалася в шістдесятих роках минулого століття. Перукар Жан Луї Давид став популярним у Парижі завдяки тому, що почав застосовувати на той момент ексклюзивну техніку стрижки — градуювання.

Завдяки успіху в засобах масової інформації, а також досвіду в області бізнесу, Jean Louis David створив справжню імперію, розширивши мережу своїх салонів за допомогою франшизи. На сьогоднішній день у світі працює понад тисячу салонів краси Jean Louis David. За численністю мережа займає перше місце на європейському та друге місце на світовому ринку.

Традиції засновника живуть і до нині: кожен сезон в Парижі під керівництвом арт-директора Jean Louis David Франка Переза розробляються колекції з сезонними стрижками і фарбуваннями.