Підсумки Всеукраїнської акції «Автомобіль року в Україні 2010»

Організатори Всеукраїнської акції«Автомобіль року в Україні 2010»:

медіагрупа «Автоцентр»* за участі Клубу автомобільних журналістів України та за підтримки Всеукраїнської Асоціації Автомобільних Імпортерів та Дилерів, Транспортної академії України, Асоціації автовиробників України «УкрАвтопром».

Переможцями Всеукраїнської акції «Автомобіль року в Україні 2010» стали:

Автомобіль 2010 року в Україні – Opel Insignia (УкрАвтоЗАЗ-Сервіс)
avtoroku[1]
Переможці в основних номінаціях:

Легковий автомобіль малого класу:
Ford Fiesta (Віннер Імпортс Україна)
a-b[1]

Легковий автомобіль компактного класу:
Skoda Octavia A5 (Єврокар)
c[1]

Легковий автомобіль середнього класу:
Opel Insignia (УкрАвтоЗАЗ-Сервіс)
d[1]
Легковий автомобіль бізнес-класу:
Mercedes E-Klasse (АвтоКапітал)
e[1]
Легковий автомобіль люкс-класу:
Porsche Panamera (Віннер Імпортс Україна)
f[1]
Кросовер-SUV:
Audi Q5 (Порше Україна)
cross-suv[1]
Позашляховик-SUV:
Audi Q7 (Порше Україна)
suv[1]
Купе чи кабріолет:
BMW Z4 (АВТ Баварія)
coupe-cabrio[1]
Переможці у додаткових номінаціях:

Співвідношення ціна/якість — Kia Cerato (Фалькон-Авто)
money[1]
Дизайн – Opel Insignia (УкрАвтоЗАЗ-Сервіс)
design[1]
Спортивна модифікація – BMW X6 M (АВТ Баварія)
sport[1]
Гібридний автомобіль – Lexus RX 450h (Тойота Україна)
hybrid[1]
Всеукраїнська акція «Автомобіль року в Україні 2010» визначає найкращі автомобілі, презентовані в Україні з 1 листопада 2008 року до 20 листопада 2009 року за результатами голосування Громадського та Журналістського журі.

До Громадського журі ввійшли всі бажаючі громадяни України, які заповнили анкету, надруковану у провідних автомобільних виданнях або проголосували на офіційному сайті акції – www.autoroku.com.ua.

Журналістське журі акції представляли члени Клубу автомобільних журналістів України, які обирали переможця, керуючись власним досвідом із тестування автомобілів.

Виконавча дирекція Всеукраїнської акції «Автомобіль року в Україні 2010» розглянула 7203 анкет Громадського журі та 29 анкет від Журналістського журі. Згідно з Положеннями акції голоси обох журі враховувались у співвідношенні 50 на 50. Оргкомітет та спеціально створена Наглядова рада акції забезпечили об’єктивність результатів.

Цього року до участі в акції «Автомобіль року в Україні» представлено 56 моделей, які були розподілені  у 13 номінаціях.

Власниками призів за результатами жеребкування серед участників Громадського журі (читачів) стали наступні.

* Медіагрупа «Автоцентр» об’єднує групу провідних періодичних автомобільних видань (журнали «Автоцентр», «Автобазар», Коммерческие автомобили», «Auto Bild», «Auto Bild Все Ведущие», «Автомагазин»,«Motor News»), групу автомобільних Iнтернет-порталів та Перший автомобільний телеканал.