Суть та форма всеукраїнської акції «Автомобіль року в Україні 2012»

Всеукраїнська акція «Автомобіль року в Україні 2012» – це національний рейтинг популярності нових автомобілів, які з’явилися на ринку з 20 листопада 2010 року до 20 листопада 2011 року.

Кращі моделі нових авто у різних номінаціях визначають Громадське та Журналістське журі.

Громадське журі – українські власники та шанувальники авто. Голосують шляхом заповнення та направлення до Організатора акції спеціальних анкет, отриманих ними з використанням друкованих ЗМІ чи Інтернету.

Журналістське журі – компетентні представники ЗМІ, які входять до складу Клубу автомобільних журналістів України. Голосують шляхом заповнення спеціальних бюлетенів.

Задля підтвердження відкритості й підвищення об’єктивності отриманих результатів в рамках акції створюється Наглядова рада. До її складу входять представники компаній – учасників акції, Транспортної академії України (ТАУ), Всеукраїнської Асоціації Автомобільних Імпортерів і Дилерів (ВААІД), Асоціації українських автовиробників «УкрАвтопром» (УАП).

Процедура визначення переможців

Обробку анкет для голосування читачів і підрахунок балів Журналістського журі забезпечує Виконавча дирекція акції.

Переможцями акції в основних номінаціях вважаються автомобілі-претенденти, які за сумою балів Громадського і Журналістського журі набрали найбільшу кількість голосів. Співвідношення голосів Громадського та Журналістського журі при визначенні фіналістів в основних номінаціях складає 50% на 50%.

Автомобілі-переможці у додаткових номінаціях визначаються за сумую голосів тільки Громадського журі.

Автомобіль-переможець акції у спеціальній номінації «Гібридний автомобіль» визначається за результатами голосування тільки Журналістського журі (номінація «Гібридний автомобіль» у цьому році переведена із категорії «Додаткових» у категорію «Спеціальна номінація», в якій можуть голосувати лише члени Журналістського журі).

Результати акції оформляються протоколом, який підписують Виконавчий директор акції та Голова Журналістського журі.

Голосування за автомобілі-претенденти

У період з 28 листопада до 31 грудня 2011 року автолюбителі матимуть можливість проголосувати за кращі автомобілі року.
Анкета акції буде розміщуватись у провідних українських автомобільних журналах «Автоцентр» і «Автобазар» та на офіційному сайті – www.autoroku.ua.

Серед усіх учасників голосування, які заповнять усі необхідні поля в анкеті та вчасно надішлють її у Виконавчу дирекцію акції, розігруватимуться цінні подарунки.

Стратегія просування акції

Акція супроводжуватиметься потужною рекламною кампанією, до якої залучаються провідні вітчизняні ЗМІ: преса, телебачення, Інтернет.
Рекламна кампанія «Автомобіль року в Україні 2012» охопить:
Друковані ЗМІ: Автоцентр, Автобазар, Коммерческие автомобили, AutoBild, AutoBild Все Ведущие, Motor News, Эксперт, Статус, Экономические известия, LQ.
Телебачення: Перший Автомобільний.
Інтернет: www.autocentre.ua, avtobazar.ua, avtomagazine.ua, newcars.ua, www.autoroku.ua та інші автомобільні сайти і портали.

Можливості для партнерів і спонсорів 

Участь у рекламній кампанії «Автомобіль року в Україні» є унікальною маркетинговою можливістю для партнерів і спонсорів. Адже приєднавшись до загальнонаціональної акції, вони стають частиною найважливішої події автомобільного життя країни.
Партнерство в акції дає можливість партнерам та спонсорам вирішити ряд завдань:
– просування бренду в аудиторії нинішніх і майбутніх автовласників;
– закріплення асоціації бренду з унікальною акцією загальнонаціонального масштабу;
– налагодження тісних партнерських відносин з представниками українського автобізнесу.

Компанія-спонсор отримує можливість створення стійких асоціацій свого бренду з кращими автомобілями та найбільш успішними компаніями – лідерами автомобільного ринку.

Протягом існування акції її підтримували компанії:
Bizol, ПроФінБанк, Liqui Moly-Україна, Bosch, Єврокар, Росава, Страхові традиції, Формула Мотор Україна, Івлєв Дістрибюшн, НАК ISTA, Аероскан, Навіоніка, Автомеханіка, Гамалія, ЗіпАВТО та інші.

Довідка:

Акція «Автомобіль року в Україні» у форматі загальнонаціонального рейтингу популярності проводиться з 2001 року. За цей час через рамки конкурсного відбору пройшло більше 500 автомобілів, представлених в нашій країні. Найвищого титулу «Автомобіль року в Україні» удостоєні: Hyundai Sonata (2011), Opel Insignia (2010), Skoda Superb (2009), Ford Mondeo (2008), Toyota Camry (2007), Volkswagen Passat (2006), Peugeot 407 (2005), BMW 5 Serіes (2004), Mazda6 (2003).

Організатор акції – Медіагрупа «Автоцентр» за участі ВГО «Клуб автомобільних журналістів України» (КАЖУ) та за підтримки Транспортної академії України (ТАУ), Всеукраїнської Асоціації Автомобільних Імпортерів і Дилерів (ВААІД), Асоціації українських автовиробників «УкрАвтопром» (УАП).