Суть та форма всеукраїнської акції «Автомобіль року в Україні 2013»

«Автомобіль року в Україні 2013» – всеукраїнська акція, у рамках якої визначаються кращі нові автомобілі, що з’явилися на вітчизняному ринку з 20 листопада 2011 року до 20 листопада 2012 року.

Кращі моделі нових авто у різних номінаціях визначають Громадське та Журналістське журі.

Громадське журі – українські власники та шанувальники авто. Голосують шляхом заповнення та направлення до Організатора акції спеціальних анкет, отриманих ними з використанням друкованих ЗМІ чи Інтернету.

Журналістське журі – компетентні представники ЗМІ, які входять до складу Клубу автомобільних журналістів України. Голосують шляхом заповнення спеціальних бюлетенів.

Задля підтвердження відкритості й підвищення об’єктивності отриманих результатів в рамках акції створюється Наглядова рада. До її складу входять представники компаній – учасників акції, Транспортної академії України (ТАУ), Всеукраїнської Асоціації Автомобільних Імпортерів і Дилерів (ВААІД), Асоціації автовиробників України «УкрАвтопром» (УАП).

Процедура визначення переможців

Обробку анкет для голосування читачів і підрахунок балів Журналістського журі забезпечує Виконавча дирекція акції.
Автомобілі-переможці акції в основних номінаціях визначаються за сумою балів, набраних за результатами голосування Громадського та Журналістського журі. Співвідношення голосів Громадського та Журналістського журі при визначенні фіналістів в основних номінаціях складає 50% на 50%.
Автомобілі-переможці у додаткових номінаціях визначаються за сумою голосів тільки Громадського журі.
Автомобіль-переможець акції у спеціальній номінації «Екоавтомобіль» визначається за результатами голосування тільки Журналістського журі.
Результати акції оформлюються протоколом, який підписують Виконавчий директор акції та Голова Журналістського журі.

Голосування за автомобілі-претенденти

У період з 26 листопада 2012 року до 14 січня 2013 року автолюбителі мають можливість проголосувати за кращі автомобілі року. Анкета акції розміщується у провідних українських автомобільних журналах «Автоцентр» і «Автобазар» та на офіційному сайті – www.autoroku.ua.

Рекламна кампанія акції

Акція супроводжується потужною рекламною кампанією, до якої залучаються провідні вітчизняні ЗМІ: автомобільна та ділова преса, радіостанції, телебачення, Інтернет.
Рекламна кампанія проходить в три етапи:
1. Анонсування акції «Автомобіль року в Україні 2013».
2. Голосування і визначення переможців акції.
3. Висвітлення підсумків акції:
Церемонія нагородження автомобільних компаній і проведення розіграшу серед учасників Громадського журі.

Можливості для партнерів і спонсорів

Участь у рекламній кампанії «Автомобіль року в Україні» є унікальною маркетинговою можливістю для партнерів і спонсорів. Адже приєднавшись до загальнонаціональної акції, вони стають частиною найважливішої події автомобільного життя країни.
Партнерство в акції дає можливість партнерам та спонсорам вирішити ряд завдань:
– просування бренду в аудиторії нинішніх і майбутніх автовласників;
– закріплення асоціації бренду з унікальною акцією загальнонаціонального масштабу;
– налагодження тісних партнерських відносин з представниками українського автобізнесу.
Компанія-спонсор отримує можливість створення стійких асоціацій свого бренду з кращими автомобілями та найбільш успішними компаніями – лідерами автомобільного ринку.
Протягом існування акції її підтримували компанії: Crédit_Agricole, Bizol, Рено Україна, ПроФінБанк, Liqui Moly-Україна, Bosch, Єврокар, Росава, Страхові традиції, Формула Мотор Україна, Івлєв Дістрибюшн, НАК ISTA, Аероскан, Навіоніка, Автомеханіка, Гамалія, ЗіпАВТО та інші.

Довідка:

Акція «Автомобіль року в Україні» у загальнонаціональному форматі проводиться з 2001 року. За цей час через рамки конкурсного відбору пройшло більше 600 автомобілів, представлених у нашій країні. Найвищого титулу «Автомобіль року в Україні» удостоєні: Toyota Camry (2012), Hyundai Sonata (2011), Opel Insignia (2010), Skoda Superb (2009), Ford Mondeo (2008), Toyota Camry (2007), Volkswagen Passat (2006), Peugeot 407 (2005), BMW 5 Serіes (2004), Mazda6 (2003).

Організатор акції – Медіагрупа «Автоцентр» за участі ВГО «Клуб автомобільних журналістів України» (КАЖУ) та за підтримки Транспортної академії України (ТАУ), Всеукраїнської Асоціації Автомобільних Імпортерів і Дилерів (ВААІД), Асоціації автовиробників України «УкрАвтопром» (УАП).